فیلم و انیمیشن

معرفی فیلم و انیمیشن

هر چند که فیلم های سینمایی و انیمیشن ها بیشتر برای سرگرمی و فروش ساخته می شوند، اما برخی از آنها بسیار آموزنده بوده و از چنان محتوای با کیفیتی برخوردار هستند که می توانند با چندین کتاب خوب رقابت کنند. فیلم های زیر تنها با معیار کاربردی بودن محتوی انتخاب و توصیه شده‏ اند.

بازی تقلید

فیلم بازی تقلید در ژانر تاریخی درام به کارگردانی مورتن تیلدام است که زندگی تلخ ریاضیدان معروف و پدر علم رایانه، یعنی آلن تورینگ را در سه برهه تاریخی نشان می دهد. این فیلم که برنده “جایزه انتخاب مردم” در سی و نهمین جشنواره فیلم تورنتو شد، علاوه بر نمایش زندگی فردی این دانشمند بزرگ، برهه ای تاریخ جنگ جهانی دوم، را نیز به تصویر می کشد. پشتکار خستگی ناپذیر وی در به نتیجه رساندن پروژه و اعتماد به نفس او در این راه، جالب توجه است.

بنیان گذار

فیلم بنیان گذار محصول 2016 کشور ایالات متحده و به کارگردانی هنکاک است که در ژانر زندگی نامه ای درام به سرگذشت ری کراک، بنیان گذار رستوران های زنجیره ای مک دونالد، پرداخته است. از ویژگی های مثبت این فیلم آشنایی با فرانچایز، و روش های رشد و توسعه یک کسب و کار تا سطح جهانی می باشد. علاوه بر نکات آموزنده در باب بازاریابی و بهره وری، دیدن تلاش های بی وقفه ری کراک در این مسیر بسیار اثرگذار است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا